måndag 17 maj 2010

Förlåt igen

Nu har jag gjort det igen, varför jag jag detta.
Så här kommer det roliga som har hänt på sistone.
I tisdags var det vårutställning på hantverk och den gick bra, träffade en kompis där och vi hade jättekul =D.
Efter den kvällen så hade vi på hantverk ledigt från onsdag till måndag så man kan kalla det ett litet lov.
Igår så var jag på cirkus här i Vetlanda med min flickvän, det var den bästa cirkusen jag har varit på. De hade hundar, hästar, getter, kamel och till och med två lamor =). Fick också ett halsband av min flickvän.
Idag så var jag med en av mina bästa vänner, vi har varit vänner sen 0:an och det är länge.Vi spelade lite spel och pratade och hade kul.
På onsdag så blir det vandring med klassen och på fredag nationella prov i matte som om jag har tur kommer att klara av :S

1 kommentar:

  1. Bara en litet text fel som jag märkte det står så här``varför jag jag detta´´.
    Men den dagen med dig va helt underbart kul!<3

    SvaraRadera