tisdag 20 april 2010

Förlåt

Förlåt att jag inte har skrivit på sistone men jag har varit så himla trött när jag vill skriva.
Så här kommer en hel vecka på en gång.

Tisdag: gjorde knappast något men en positiv sak i skolan va att vi inte hade någon engelska.

Onsdag:Idag så hade vi NP i svenska(nationella prov) och sedan så gick jag och några kompisar ner på stan för att de ville kolla på kläder, här är några av de saker vi kollade på.


Torsdag: Idag så skulle vi gå och köpa lite färg till vårt rum, det blev en grön och en röd, detta ska då bli stilen Jugend.

Så här blev det efteråt.

Fredag: kommer jag inte ihåg, inte något.

Lördag: i lördags så stack vi på kvällen ner till Powerhouse och det var kul, det tycker jag i alla fall =D.

Söndag: då var jag med en kompis som heter Anton och vi hade jättekul, vi kollade på film och spelade lite, och vi busade med grannens katt som brukar komma in till dom.

Måndag: Igår så hade vi bild och på bilden så skulle några av oss glasera och det var kul. Så här blev mina (inte så snygga i alla fall)


Och till sist idag tisdag: så hade vi matte som vanligt och sen lunch och sist engelska, vi hade ingen hantverksorientering för den slapp vi för att vi ska kolla hemma efter en sak som ska vara minst 40 år som har historia att berätta.
Nu sitter jag här innan pappa tar datan och nu har jag äntligen spelat färdigt "The Saboteur" =D
Spelet var kul fast lite jobbigt, men det bästa av allt är att spelet inte är svart/vit längre JP(Jippi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar