lördag 10 april 2010

Torsdag, 8 April 2010

Idag så var jag med Jenna (Jennifer) och vi gick runt på stan och hon ville kolla på kläder så vi gjorde det och medans vi gick så snackade hon om vad hon gjort i helgen och jag höll på att skratta ihjäl mig när hon berättade.
Hon hade varit hos en kompis hela helgen och eftersom hon pratar ganska mycket så kallade han henne för radiostationen =D.
Sen så tog vi en Kebabtallrik på Hawaii och så tog vi två color till det och ad vi hade kul =).
Efter det så gick vi hem till mig och satt lite vid datan och då började vi prata med min kompis lollo och de pratade och pratade jätte länge för de hade samma pojkproblem och efter det så skulle hon gå hem och nu ska jag gå och lägga mig
God natt

PS här är en bild på Jenna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar