torsdag 15 juli 2010

Efter ca halva sommarlovet

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit men jag har inte haft tid eller så har jag inte orkat. Så nu har cirka halva sommarlovet gått och man har haft trevligt och roligt.
Så nu ska man berätta vad man har gjort hittills.

  • Jag har varit på en inflyttnings fest som var väldigt rolig, jag har varit på bio med min flickvän och vi såg Eclipce =) en skit bra film.
  • Jag har också varit på Öland men det skriver jag om senare.
  • Jag har varit hos min Karro(flickvännen) och gosat och busat med hennes 8 kattungar, varit med mina bästisar.
  • Men har mest suttit hemma vid datan i vår sköna svala källare=).
Så är det någon som vill berätta vad de har gjort hittills i sommar så är det bara att skriva.

1 kommentar:

  1. Tja, du vet ju redan väldigt mycket vad jag har gjort hittills på sommarlovet.
    Men jag kan räckna upp det iaf.
    Jag har varit med dig<3 och vi har varit på Öland=D<3
    jag var i Ullared i går.=)
    Sen har jag varit med kompisar!=D

    SvaraRadera