torsdag 15 juli 2010

Öland del 1

När jag vaknade på måndags morgonen så klädde jag på mig mjukiskläder och tog med mig frukosten ner till datan och kollade på Charles Trippy och Shay Tards.
Sen så duschade jag i några minuter och när jag kom ut så kom jag på att jag inte hade packat så jag skyndade mig att hämta en väska och började packa.
Sen så kom Karro och hennes föräldrar för att hämta mig, vi åkte en bra bit innan vi stannade för att ta en liten fika och sen så bar det iväg igen.
Vi åkte över Ölandsbron och åkte direkt till djurparken, det första djuret man ser är schimpanser, jätte gulliga =). Bilder på djur kommer i slutet.
Vi åkte några karuseller, matade getter och så gick vi på cirkus.
Vi checkade in på motellet som ligger precis vid djurparken och några konstiga kor. (jag tror att det var kor)
Sen när allting stängdes så åkte vi till färjestan för att äta och sen så åkte vi till motellet för att sova.

1 kommentar:

  1. Jag ska bara kommentera att det va ett Vandrarhem vi va på! Men,men jag tror nästan det är samma sak men ändå! xD

    SvaraRadera