tisdag 30 mars 2010

Fredag, 26 Mars 2010

Hej allihopa =)

Idag hade vi matte i 1,5h som vanligt, var ganska trött efteråt, glömde nästan jag är alltid trött efter matten.
Sen hade vi svenska och idag så satt i datasalen igen, jag har inget att göra på datan i skolan.
Sen hade vi engelska och på den så skulle vi läsa upp våra skrönor som vi hade skrivit som tur var så slapp jag läsa upp min för klassen.
Sen så stack vi ner till hantverk och där så skulle vi lyssna på Julia och Vickis raport om deras APU och vi hade en väldigt seg data så vi blev inte färdiga förens 15:00 och då han vi knappast att börja med något så vi fick sluta tidigare vilket var skönt för det är fredag =)

Sen när jag kom hem så hade jag köpt lite godis som vanligt och åt lite på det, någon timma senare så åt vi hamburgare och pommes.

Nu sitter jag vid youtube igen och facebook så vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar