onsdag 31 mars 2010

Onsdag, 31 Mars 2010

Idag så hade vi sista arbetsmiljön med vår lärare Annelie som är synd för hon är rolig. Vi fick reda på vad vi fick för betyg på provet och vad vi hade för betyg på kursen. jag hade G+/VG- så om jag klarar mig bra på det andra stället så kan jag få VG =).
Sen så hade vi Sv prov och det var jobbigt, det var ett sånt där, ett ord och fyra svar och vissa hade jag inte ens hört talas om så ja chansade på många.
Efter det så var det påskmat som var lite god men den hade smakat bättre om den inte hade smakat ansjovis, blä hatar det.
Sen så kollade jag och Amanda och några vänner på en skräckis som var väldigt läskig =(.
På gympan hade vi basket som var kul för vi vann med jag vet inte hur mycket minst 12-0 =) och nu sitter jag här hemma och väntar på att kalaset ska börja =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar