tisdag 30 mars 2010

Tisdag, 30 Mars 2010

Hade sovmorgon som vanligt till 10:20 och idag hade vi Matte prov =( men det gick bra =).
Sen så hade vi soppa men jag tog salladen istället som var faktiskt god.
Efter det så hade vi Engelska och på den så kollade vi på Sagan om ringen, De två tornen.
Sen så hade vi Hantverksorientering och på den så skulle vi redovisa i en grupp vilka universitet/högskolor man kunde gå på efter gymnasiet, men jag har så jobbig scenskräck men det gick bra ändå.
Sen hade vi mentor och sen gick vi hem.

När jag kom hem så var det ingen hemma, alla var i Jönköping och shoppade så jag fick vänta här tills klockan var ca 16:15 eller nåt.
Just nu så kollar jag på Family Guy och ska strax äta något

Bye Bye för nu, det blir mer imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar