tisdag 30 mars 2010

På Powerhouse med vänner

Idag så kom mina vänner hit så att vi kunde gå till Powerhouse. På vägen dit så pratade vi mycket om saker och skolan, när vi kom dit så fic kvi vänta lite för de hade inte öppnat än.
När vi kom in så satte vi oss i soffan och drack lite läsk och åt chokladboll =D, och väntade på en annan kompis som skulle komma.
Sen så bokade vi Wii:et och vad kul vi hade, skulle gärna lägga upp några bilder men datan är lite trög så den vill inte.
Vi spelade lite biljard också och jag förlorade =( men sen så vann jag på guitar hero =), efter det så skulle vi gå hem till mig och satt här en stund innan de åkte hem.

Det vr vad jag gjorde idag =)
så godnatt allihopa.

2 kommentarer:

  1. Den kvällen var kul!:D Älskade den kvällen!<3

    SvaraRadera
  2. Åå den kvällen var jätte kul!:D Älskade den!<3

    SvaraRadera