tisdag 30 mars 2010

Torsdag, 25 Mars 2010

Idag har vi bara varit nere på hantverk och jobbat och skrivit och målat.
Vid typ 11 så skulle jag gå till Ylva vår skolsjuksköterska och väga mig och mäta mig, hon sa det jag redan visste, jag ska äta mer av skolmaten och jag bara tänkte fy fan måste jag äta av spymaten =(.
Mina kompisar typ tvingnade i mig maten men min kropp vägrade, haha, fy tusan vad det smakade illa.
Sen så har vi en uppgift på inredning, vi ska hjälpa vår vaktis att göra om hans lägenhet, alltså hur ofta gör man det egentligen?
Sitter ensam hemma just nu, de andra är och spelar Boule och Bowling och jag sitter och kollar på youtube som vanligt =).

Sen går jag och lägger mig så att jag slipper vara så jäkla trött imorgon på matten och det andra lektionena.

Så godnatt allihopa =) sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar