tisdag 30 mars 2010

Tisdag, 23 Mars 2010

Idag hade vi sovmorgon till 10:20 så jag låg kvar i sängen längre än vad jag brukar. Vilket gjorde mig glad =D.

Första lektion: Matte, vi hade ingen lärare idag så det blev mer störigt än vanligt men vi hade en som kollade till oss lite då och då, arbetade inte så mycket, pratade mer med amanda min bästis.
Sen var det lunch, det var jättegod soppa idag...NOT, tog två mackor till det och ett glas vatten.
Andra lektion: skulle varit engelska men den blev typ inställd men vi skulle skriva en skröna som vi ska lämna in på fredag.
Tredje lektion: Hantverksorientring, var ganska tråkig, vi skulle bara leta upp vilka högskolor/universitet man kunde gå på efter man slutat skolan.
Fjärde lektionen: Mentor, pratade bara om maten och annat sen så slutade vi.

När jag kom hem så började jag med att skapa denna blogg, åt lite och kollar lite på FF 13 på youtube vilket är kul =) och snart så börjar Desperate Housewifes på kanal 5 vilket jag ska se.

Så god natt alla bloggläsare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar